دکتر آناهید دشتی

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۳

نویسندگی با موثرنویسی تفاوت بسیار دارد. نویسنده درگیر اندیشه‌ای در ذهن خود است که آن را از طریق دریافتهای مطالعاتی، تفکری و... گرفته است. اما موثرنویس، پیش از آنکه چیزی بنویسد؛ با خود درگیر موضوع مهم و پیچیده‌ای است و آن این که خود و مخاطب چه میخواهند.

...

روشها و فنون یاددهی و یادگیری همراه با راهبردهای عملی مدیریت و سازماندهی کلاس درس

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۳

برخی از کتابهایی که در راستای دورس دانشگاهی تالیف میشوند، نه تنها مورد استقبال مخاطبان دانشجو قرار میگیرند، عموم افراد نیز میتوانند در جهت افزایش سطح آگاهی از آنها استفاده کنند. کتاب روشها و فنون یاددهی و یادگیری همراه با راهبردهای عملی مدیریت و سازماندهی کلاس درس یکی از آنهاست.

...

مبانی و رویکردهای طراحی آمورشی

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۳

برخی از کتابهایی که در راستای دورس دانشگاهی تالیف میشوند، نه تنها مورد استقبال مخاطبان دانشجو قرار میگیرند، عموم افراد نیز میتوانند در جهت افزایش سطح آگاهی از آنها استفاده کنند. کتاب مبانی و رویکردهای طراحی آمورشی یکی از آنهاست.

...

مروری بر اقدام پژوهی همراه با رویکرد عملی

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۳

برخی از کتابهایی که در راستای دورس دانشگاهی تالیف میشوند، نه تنها مورد استقبال مخاطبان دانشجو قرار میگیرند، عموم افراد نیز میتوانند در جهت افزایش سطح آگاهی از آنها استفاده کنند. کتاب مروری بر اقدام پژوهی همراه با رویکرد عملی یکی از آنهاست.

...

ابزارشناسی در حوزه میکاپ

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۳

کتاب ابزارشناسی در حوزه میکاب به هنرجویانی که در رشته میکاپ آموزش میبینند یا کسانی که بدون آموزش میخواهند خودآرایی کنند کمک میکند تا بتوانند در این زمینه موفق عمل کنند.

...

ارزیابی سالمندان در اورژانس

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۶

اگر سالمندی بنا به دلایلی در بیمارستان (اورژانس) بستری شود، باید بتوان موضوع را جهت تشخیص مشکل و درمان و همچنین مشکلاتی که ممکن است در اورژانس برای سالمند رخ بدهد، مورد ارزیابی قرار داد. کتاب حاضر در همین خصوص به کمک مخاطبان خاص خود آمده است.

...

دختر ماه

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۱

نویسندگانی که برای کودکان قلم میزنند، یقینا انگیزه هایی بزرگ دارند. درست مانند کتابی که معرفی میشود که نویسنده آن با انگیزه هدیه کردن شادی‌ای کوچک به مردم و به ویژه فرزندان ایران زمین، کتاب حاضر را به نگارش درآورده است.

...

بعد از دو و بيست دقيقه

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۸

بهترین راه برای داشتن جامعه ای قانون مدار، آشنا کردن مردم آن جامعه با قوانین است و چه بهتر این کار از سنین پایین و نوجوانی آغاز شود. کتاب حاضر برای آشنا سازی نوجوانان با برخی قوانین نوشته شده است.

...

مجموعه قواعد عربی متوسطه دوم

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۸

کتابی که معرفی میشود، مجموعه ای از قواعد عربی متوسطه دوم است که با توجه به نیاز دانش آموزان نگاشته شده است تا کار دانش آموزان را در فهم مطالب کتاب آسان تر سازد.

...

آدم های ساده

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳

کتابی که قرار است معرفی شود، رمانی است عاشقانه از سرزمینهای دور که مترجم آن را به زبان فارسی برگردانده است. رمانی که مدعی است به داستانهای تخیلی جانی تازه بخشیده است.

...

نقش تمایز یافتگی در عزت نفس ودلبستگی زنان

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳

پختگی و خودشکوفایی مستلزم آن است که فرد از دلبستگیهای عاطفی ناگشوده به خانواده مبدا رهایی یابد که ای امر موجب میشود فرد از نظر عاطفی مستقل شود. در کتاب حاضر به این موضوع در مورد جمعیتی از زنان صحبت خواهد شد.

...

زهرا علیدادیان

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳

گاهی انسانها بدون توجه به شرایط و امکاناتی که دارند، همچنان احساس ضعف و ناتوانی میکنند. کتابهایی وجود دارند که میتوانند برای این دسته از افراد جهت شناخت ماهیت و توانایی خود بسیار مفید باشند. نمونه‌های از این کتب را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

...